Verlossing

Bianca 22 mei 2020
mijn mening:
Met Verlossing komen we aan bij het laatste deel in de King serie van Olivia Lewis.
Dit deel hakt er stevig in, het is een slotdeel wat qua emoties alle kanten opvliegt.
De erotiek spat er natuurlijk weer ruimschoots vanaf maar dit keer ligt de nadruk veel meer op de uiting gevoelens. Er is ruimte voor verwerking van verdriet, boosheid in de vorm van wraak en volop genegenheid. De liefde wordt gevierd al gaat dat zoals we van Olivia Lewis gewend zijn gepaard met de nodige sores. Ik heb volop genoten van het leven van de familie King en hoe de personages zich ontwikkelde en soms bewust of onbewust goede of juist foute keuzes maakte. Vooral de familie verhoudingen schoten alle kanten op. Ik sla het boek met een gerust gevoel dicht, het is liefdevol afgewerkt.

Dit is rijkdom. Samenzijn, geen zorgen en verdriet hebben. Liefde, familie, vrienden, eten, een drankje, een arm om me heen, meer heb ik niet nodig. Het is alles wat ik wil.

Ik hoop dat Olivia Lewis besluit om haar erotische schrijfkunsten te vervolgen want haar schrijfstijl doet menig vrouwenhart sneller kloppen, het laat je smelten, huilen en vooral genieten.

Verlossing krijgt van mij 4,5 ster.

Meer recensies van Bianca