De Rokesby's #1

Bianca 11 juli 2022
Het eerste deel in De Rokesby’s serie is nog niet verpletterend. Het is een roman waar zelfs de liefde niet genoeg vanaf spat. De onuitstaanbare erfgenaam draait om George Rokesby en Billie Bridgerton, de manier waarop ze met elkaar omgaan blijft veel te lang aanmodderen, ik voel de drang om ze af en toe een zetje te geven. Ik hoop echt dat Julia Quinn in de vervolgdelen weer op haar Bridgerton niveau komt want anders vrees ik voor veel afhakers.
Er had ook wel wat meer informatie gedeeld mogen worden over de achtergrond van Billie, de namen van haar ouders worden niet genoemd, dit had het gevoel van de familieband die er al was zeker versterkt.
Ik heb De onuitstaanbare erfgenaam net als alle vorige boeken van Quinn rap uit gelezen maar ben een stuk minder enthousiast, zeker gezien de schrijverskwaliteiten die deze auteur bezit had ik er meer van verwacht. Ik ga zeker het volgende deel nog oppakken want die kans verdient ze, maar mogelijk was de Bridgerton-serie zo goed dat dit niet meer te evenaren is.

De onuitstaanbare erfgenaam krijgt van mij nipt 3 sterren.

Meer recensies van Bianca