Vreselijk!

biebmiepje Judith 15 oktober 2020
Wat is het vréselijk wat Brenda/Aurélie allemaal doet!! Plaatsvervangende schaamte voelde ik tijdens het lezen! En dan denk je: je zou er maar mee weg komen! En dan denk je: nee, het is gewoon zo fout! Wanneer valt ze door de mand? Dit moet en zal misgaan! Maar wanneer en hoe? Wie stuurt haar die steeds dreigender wordende berichtjes op Insta? Heeft iemand haar door?
Het is gewoon té erg wat er gebeurt in dit verhaal, maar ik moest gewoon door-door-doorlezen. (Heerlijk geschreven dus ook!)
Een ‘bizar’ verhaal dat je het schaamrood op de wangen doet krijgen, onwijs boeit van begin tot eind, waar ik ontzettend van gesmuld heb!
Zeg nou zelf: Zou niet iedereen stiekem af en toe de wens hebben om in een compleet ander leven te stappen als je de mogelijkheid kreeg?

Meer recensies van biebmiepje Judith