Genieten!

Wat is dit een onwijs heerlijk boek!! Ik bleef maar quotes noteren en zat de hele tijd met een enorme gelukzalige grijns op mijn gezicht te lezen!
Het is een lekker spannend avontuur vol fantasie en echt een droom die op papier uitkomt. Tijdens het lezen bedacht ik allerlei verhalen waarin ikzelf zou willen verdwijnen en personages die ik graag zou willen ontmoeten. En hoe perfect is het dan dat Matilda kennismaakt met twee van je eigen favorieten?
Geweldig bedacht dit verhaal en geweldig neergezet. De Anne en Alice in het verhaal zijn zo herkenbaar! Knap gedaan. Alles wat ik wilde was door, door, door en meer, meer, meer. Wat een fijn verhaal en wat een fijne personages. Ik verdween zelf gewoon helemaal ín dit boek… En de illustraties van Paola Escobar lieten het verhaal zelfs nog meer tot leven komen!
Ik heb echt zo ontzettend zitten genieten! Dit boek komt hoog op mijn favorietenlijst terecht én ik verlang nu al naar de volgende delen in deze serie.

Meer recensies van biebmiepje Judith