Duister maar romantisch

bookstamel 30 januari 2020
Wauw wat een debuut is dit zeg! Ik heb het best lang uitgesteld om dit boek te gaan lezen en dat is zo stom geweest want het is een grote hit. Laura Diane weet hoe ze met woorden moet spelen en maakt prachtige zinnen. Daarnaast is het boek gewoon ontzettend goed opgebouwd. We beginnen namelijk langzaam we leren Lya en de wereld waarin zij leeft kennen. Lya is ontzettend benieuwd na de wereld die buiten haar veilige omgeving is en op een dag gaat ze dan ook op onderzoek uit.

Vanaf dat moment word het boek erg spannend en blijven we nieuwe dingen ontdekken. Wat ik mooi vind is de manier waarop Laura de spanning op blijft bouwen. Het hele verhaal ben je nieuwsgierig naar hoe het af gaat lopen en dan komt het einde. Daar was ik dus totaal niet op voorbereid maar wat een prachtig einde! Ik ben dan ook reuze benieuwd naar de volgende boeken van Laura Diane geloof me dit is een auteur waar we nog heel maar dan ook heel veel van gaan horen. Want als je debuut al zo ijzersterk is dan kunnen je vervolg boeken alleen maar beter worden.

Het boek krijgt dan ook een mooie 9 van mij.

Meer recensies van bookstamel