Een van mijn favorieten dit jaar

bookstamel 12 oktober 2022
Dit verhaal draait allemaal om het achterlaten van monsters uit het verleden en de kracht vinden om opnieuw te beginnen. Beth heeft nogal wat meegemaakt in haar jonge leventje en dat merk je. Als ze met Jeremy mee gaat naar Montana moeten de twee leren om met elkaar om te gaan. Kunnen ze elkaar gaan vertrouwen en wat probeert Jeremy te verbergen? Het verhaal draait om hoop, de hoop dat alles toch weer goed komt. Om liefde en om vriendschap.

Achter hoge bergen is geen boek boordevol spanning en avontuur maar een prachtige slowburn roman. De spanning tussen Jeremy en Beth wordt mooi opgebouwd er gebeurd van alles in het verhaal en je wordt al snel meegesleurd in het leven van de twee hoofdpersonages. Als je dit boek leest dan support je Beth en Jeremy naar een mooie toekomst. Dit is echt zo’n boek dat je moet gaan lezen op een dag dat je niet zo lekker in je vel zit. Eerst verlies je jezelf in het verhaal en zodra je het boek dichtklapt zit je met een glimlach op je gezicht en ben je vergeten waarom je een slechte dag had.

Mijn hele recensie lees je hier https://www.bookstamel.com/2022/09/25/achter-hoge-bergen-van-emma-anna/

Meer recensies van bookstamel