Heerlijke feelgood

bookstamel 12 oktober 2022
Het verhaal zelf is zoals een feelgood hoort te zijn. Het is lekker vlot geschreven met niet te lange zinnen en hoofdstukken en het neemt je direct mee naar de prachtige omgeving waar het verhaal zich afspeelt. Het is een emotioneel verhaal over een jonge vrouw Lottie die eindelijk voor haar eigen durft te kiezen. Maar het verhaal draait om zoveel meer. Het gaat over vriendschap, klaar staan voor elkaar, vertrouwen liefde en samenwerken. Iedereen in het verhaal is op een of andere manier met de wijngaard verbonden en samen proberen ze van de wijngaard een succes te maken.

Lottie en Jensen draaien natuurlijk lekker om elkaar heen zoals het hoort bij een goede feelgood. Ik vind dat echt heerlijk dat aantrekken en weer afstoten. De personages hebben een mooie eigen persoonlijkheid hun karakters komen super goed naar voren. Doordat elk personage zo’n sterk karakter heeft is het erg makkelijk om mee te leven met de personages.

Lees de hele recensie op https://www.bookstamel.com/2022/10/05/zomerzon-op-het-wijndomein-van-cathy-bramley/

Meer recensies van bookstamel