In een woord geweldig

bookstamel 29 december 2022
Hier gaat Schaduw in het vuur over.
Seraphena heeft nooit haar eigen lot kunnen kiezen. Voor haar geboorte is ze al uitgekozen om de vrouw van de Primal God of Death te worden. Maar wat niemand weet, is dat dit niet Sera’s echte lot is. Zij is niet de goed beschermde maagd, maar een sluipmoordenaar. Haar missie is om deze God te verleiden en daarna te vermoorden. Maar dat blijkt lastiger dan gedacht… De onverwachte woorden en daden van de Primal weten de duisternis in haar te verjagen, en zijn aanwezigheid ontsteekt een passie die ze nog nooit heeft gevoeld. ‘Schaduw in het vuur’ van Jennifer L. Armentrout is het eerste deel van de Flesh and Fire-serie, de spin-off van de succesvolle Blood and Ash-serie.

Dit vind ik van het boek.
Tijd om het over het boek te gaan hebben. Zoals altijd begin ik natuurlijk bij de cover en deze vind ik super tof! Daarnaast vind ik het ook leuk dat de cover bij de Bloed en As serie past ook al is het een prequel. De limited edition is prachtig met de zwarte rand maar de rand geeft wel enorm af op mijn vingers! Ook de art work binnen in vind ik erg tof. De titel is perfect en de flaptekst maakte me gelijk nieuwsgierig.

Elke keer als ik een boek van Jennifer L. Armentrout lees denk ik ze kan niet nog beter zijn geworden wat nou als het tegen valt? Maar elke keer wordt ik weer opnieuw verrast. Ik denk dat ik wel gelijk kan zeggen dat Schaduw in het vuur mijn lievelingsboek is tot nu toe. Of dit nu komt door de toevoeging van de Draecken waar ik gek op ben dat denk ik niet. Al ben ik helemaal weg van de jonge draecken in dit verhaal. Maar voor mij komt het echt door de fijne schrijfstijl van Jennifer.

Jennifer weet een verhaal ontzettend goed op te bouwen. Er is spanning er is lust er zijn plotwendingen en geweldige personages en zeg nou zelf wat heb je nog meer in een goed boek nodig. Het vleugje magie en fantasie wat ze er in stop maakt het verhaal helemaal af. Hoewel er in dit boek erotische scenes voorkomen voeren ze hier niet de boventoon ze zijn minder aanwezig dan in de bloed en as boeken maar de scenes die erin zitten zijn mega heet en sexy. Na het lezen willen we allemaal een oergod! die zulke dingen met ons doet.

Lees mijn complete recensie hier https://www.bookstamel.com/2022/12/28/schaduw-in-het-vuur-van-jennifer-l-armentrout/

Meer recensies van bookstamel