Geweldig

bookstamel 12 oktober 2022
Tja en laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dit verhaal zit ontzettend goed in elkaar. Het verhaal begint lekker vlot met Nimue die examen moet doen. Dat examen is de kickstart voor een verhaal boordevol spanning en avontuur. Het is super leuk om de wereld in het verhaal te ontdekken en hoe het nou eigenlijk precies in elkaar zit. Want waar gaan de mensen heen die niet slagen voor hun Examen? Al snel leert Nimue een hele andere wereld kennen.

Tijdens haar avontuur bouwt ze verschillende vriendschappen op en zie je haar persoonlijkheid ontwikkelen. Daarnaast merk je dat Nimue steeds meer een eigen mening begint te krijgen. Maar ondanks deze vriendschappen krijgt Nimue van alles voor haar kiezen. Denk aan verlies, verraadt, strijd verschillende liefdes en nog veel meer. Dit boek gaat dan ook verder dan alleen een mooi fantasie verhaal in een dystopische wereld.

Lees mijn hele recensie hier https://www.bookstamel.com/2022/09/09/wereld-zonder-water-van-inge-sleegers/

Meer recensies van bookstamel