geweldig

bookstamel 12 november 2022
Als we dan naar het verhaal zelf gaan pff nou laat ik dan maar beginnen met het feit dat je zakdoekjes bij de hand moet houden. Dit verhaal heeft namelijk alles van liefde tot vriendschap van stukjes humor tot super emotionele momenten. En nee ik lieg niet als ik zeg dat ik echt een traantje heb moeten laten. Daar kan ik alleen niet teveel over vertellen want dan verklap ik teveel van het verhaal.

Laat ik eerst even naar de personages gaan. In Naar de Noorderzon maakte we al kennis met Vik de zoon van Annabelle waar het verhaal om draaide. Ik vind het dan ook super leuk dat dit boek om Vik draait en we hem veel beter leren kennen. We leren Vik op een hele andere manier kennen met allemaal ups en dalen. Het is tof om te zien hoe hij zich ontwikkeld en wat er met hem gebeurd nadat hij ontdekte dat hij een Noorse Vader heeft.

Lees mijn complete recensie op https://www.bookstamel.com/2022/11/02/vluchtgedrag-van-mienke-fijen/

Meer recensies van bookstamel