Lekker zomers

bookstamel 12 oktober 2022
Met Eva heeft Holly Martin weer een ontzettend leuk hoofdpersonage neergezet. Eva is een beetje een huismuts maar dan overlijdt haar moeder en besluit Eva om haar moeders bucketlist te gaan uitvoeren. (Stiekem ben ik een beetje zoals Eva een huismuts en overal nogal snel bang voor) Eva zie je in het boek opbloeien in het begin vind ze alles nog spannend en is alles nog heel nieuw. Maar beetje bij beetje zie je haar karakter veranderen. Een ander hoofdpersonage is Thor en hoewel ik toch een beetje van Thor hou en een super toffe vent voor me zie als Holly hem omschrijft vind ik Thor in het boek wel een beetje vlak blijven. Ik had dus wat meer moeite om met Thor mee te leven.

Het verhaal liep lekker vlot door en had van alles wel wat. Denk aan bergen liefde en passie, wat humor hier en daar en gewoon heel veel mooie momenten. Het stukje over zoenen in de regen (Je snapt wat ik bedoel als je het boek leest) vond ik een heel leuk en mooi stukje. Wat ik een leuke toevoeging vindt is dat je onbewust in dit verhaal wat meer van de wereld leert kennen. Er worden verschillende toeristische plekken en landen aan gedaan. Dat maakt ook gelijk dat je een leuke setting hebt voor het verhaal.

Lees mijn hele recensie hier https://www.bookstamel.com/2022/09/12/een-zomer-om-van-te-dromen/

Meer recensies van bookstamel