Heerlijk verhaal

bookstamel 30 december 2019
De cover is wederom geweldig. Wat me opvalt is dat dit deel iets dikker is dan het eerste deel. Ik heb even de laatste 2 hoofdstukken van Upgrade gelezen zodat het verhaal weer fris in mijn geheugen zat. Wat mij al vrij snel opvalt is dat de schrijfstijl van Black-Out wat rustiger is en meer vertellend. Boek 1 was gelijk vanaf het begin al spannend en dat vind ik van Black-Out niet. In dit boek leren we vooral veel meer over Remi en waar hij vandaan komt. De band met Remi word dan ook steeds sterker en alhoewel het niet echt heel spannend is wil je wel graag weten hoe alles nu eigenlijk in elkaar zit. Ook voor Emma is een vrij grote rol weg gelegd in dit deel. Emma gaat op onderzoek uit omdat ze nog steeds hoopt Peter op een of andere manier te kunnen redden. Verder draait het vooral over de zoektocht naar de beste vriend van Remi en daarvoor doen Emma en Remi wat dingen die natuurlijk niet mogen. Maar ook hier blijft de spanning wat uit. Black-Out is het tweede deel in de trilogie en voor mijn gevoel heeft de schrijfster in dit boek ons vooral willen voorbereiden op het laatste deel.

uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel