Fantasy van de hoogste plank

bookstamel 21 december 2019
Ik hou van Fantasy verhalen en zeker van Fantasy verhalen die ontzettend goed in elkaar zitten. Bloed is een dikke pil en dat kan twee kanten op gaan of je vind het niks en moet je er doorheen worstelen of het is een enorm goed uitgewerkt verhaal. Bloed behoort tot de laatste. De verhaallijn en de personages in dit boek zijn echt ontzettend goed uitgewerkt maar de schrijfster geeft je ook nog genoeg ruimte om je fantasy te laten werken.

Het verhaal word eigenlijk onder verdeelt in drie lijnen. Die van Lillith die twijfelt tussen het vechten als Draak of een manier vinden zonder oorlog om de wereld weer samen te brengen. Daarnaast word er ook verteld vanuit Nighram dit vond ik zelf een zeer interessant karakter ik wilde Nighram steeds beter leren kennen en was reuze benieuwd naar het punt waarop alles samen zou smelten. Daarnaast had je nog Kiril vanuit waar verteld werd. Alle drie de verhaal lijnen smelten op een mooie manier samen en door de flashbacks die erin staan heb je niet het gevoel dat je wat gemist hebt als je de vorige boeken van Kim niet gelezen hebt.

Een uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel