Een meesterlijke thriller die je laat sidderen tot op het bot.

bookstamel 29 december 2019
Ooooh wauw! Ik weet even niet zo goed waar ik moet beginnen de cover maar. De kleuren van de cover vind ik echt prachtig. Door de strop vraag ik me gelijk af wat deze met het boek te maken heeft en weet ik dat het om een thriller draait.

Maar dan oooh boy wat heeft Karin Hazendonk mee enorm weten te verassen met deze steengoede thriller. Hij liet me sidderen en beven van spanning en nadat die uit was vroeg ik me serieus af of ik nog wel zou kunnen slapen die nacht. Dat kan natuurlijk maar een ding betekenen Karin Hazendonk heeft precies de juiste snaar weten te raken met ongenadig.

De hoofdpersonen zijn enorm goed uitgewerkt. Vooral Sven een nogal luguber persoon om het zo maar even te zeggen. Aan de ene kant voel je enorm mee met zijn achtergrond en aan de andere kant walg je van de dingen die hij doet. Elke keer dacht ik erger kan het niet worden maar ooh oooh wat had ik het dan weer mis. Ook met Anouk leef je gelijk ontzettend mee. Zal er iets met haar gebeuren of komt ze er achter dat Sven niet helemaal de persoon is die ze denkt.

uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel