Wie is de dader ?

bookstamel 15 januari 2020
Dit boek zit zo ontzettend goed in elkaar . In het begin maken we kennis met Ellery en haar broer Ezra zij moeten bij hun oma gaan wonen nadat hun moeder Sadie in een afkick kliniek is beland . Hun moeder kan de verdwijning van haar tweeling zus Sarah maar niet verwerken . Ellery en Ezra raken al snel bevriend met Malcolm en Mia en met zijn vieren proberen ze te ontdekken wie de dader is van de moorden en verdwijningen die zich in het dorp hebben afgespeeld . Je kunt super goed mee leven met alle personages en word elke keer weer op een ander spoor gezet over wie nu de dader eigenlijk is . Doordat er regelmatig een plottwist inzit blijft het boek spannend tot het aller laatste moment . Het enige dat je wilt weten en waardoor je ook graag wil blijven doorlezen is wie nu de dader is . En het einde zag ik dan ook totaal niet aankomen . Ook was ik reuze benieuwd hoe de vriendschap tussen Ellery en Malcolm zich langzaam aan ontwikkeld in een prille liefde . Het enige minpuntje was misschien dat ik nog wel wat meer over Ezra had willen lezen het draaide toch vooral om zijn zus Ellery terwijl ik ook reuze benieuwd was naar wie Ezra nu eigenlijk was .

Meer recensies van bookstamel