Verdraaid goed

bookstamel 17 maart 2020
De cover van dit boek sprak me in eerste instantie niet zo aan. Het was pas later toen ik er langer naar keek dat ik zag dat de cirkel uit allemaal boeken bestond. Dat vond ik wel echt heel cool gedaan. De titel blijkt uiteindelijk ook enorm goed bij het boek te passen.

Steve Cavanagh schreef al eerder de bestseller Dertien die ik overigens zelf niet heb gelezen. Maar die nu wel heel hoog op mijn wensenlijstje is gekomen om een keer te gaan lezen. Deze recensie vind ik trouwens best moeilijk om te schrijven. Dat komt omdat je deze thriller het beste kunt gaan lezen zonder er ook maar iets over gehoord te hebben.

Verdraaid zit namelijk vol met allerlei plottwisten en de meest onverwachte dingen gebeuren. Je leert de personages goed kennen maar toch vraag je jezelf steeds af wat er gaat gebeuren en wie nou eigenlijk JT LeBeau is. De drie dingen die Lebeau wil dat je weet spelen ook echt een grote rol in het boek. Dit was echt een thriller die me op het puntje van me stoel liet zitten en die ik geen moment aan de kant wilde leggen. Ik wilde gewoon doorlezen omdat ik wilde weten hoe het nou allemaal in elkaar zat.

Of ik nu uiteindelijk weet hoe alles zat dat vraag ik me nog steeds af. Meer ga ik ook gewoon niet vertellen over dit boek want deze geweldige thriller moet je gewoon zelf gaan lezen.

Meer recensies van bookstamel