Wraak uit onverwachte hoek

ChantalH 11 oktober 2019 Hebban Team
Heel leuk om een boek te lezen dat zich afspeelt in een “escaperoom”, heel actueel. Er komen steeds meer escaperoom bij en het is ook al een keer mis gegaan met een escaperoom waar brand uitbrak. Dit boek is vlot en spannend geschreven. Het is verdeeld in korte hoofdstukken voorzien van een titel, zodat je weet wie in dit hoofdstuk de hoofdpersoon is of waar dit hoofdstuk zich afspeelt. Door terugblikken en de beschreven gedachten leer je de hoofdpersonen steeds beter kennen. Je krijgt steeds een ander beeld van de personages, zodat je eigenlijk niet weet wie waarvoor verantwoordelijk is. Pas op het laatst wordt alles duidelijk. Het boek is heel goed opgebouwd en werkt heel erg goed naar de plot toe. Tussendoor loop je tegen verschillende plot twists aan. Knap om zo’n spannend boek te schrijven dat zich voornamelijk in één ruimte afspeelt. Ik heb dit boek met heel veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH