Re-read en nog steeds geweldig!

Chardonay 11 juli 2020
Mening:
Het verhaal was vanaf begin af aan al pakkend. Je krijgt veel te lezen uit Wolfs zijn verleden. De zaak van de crematie moorden was een heftig zaak en tijd voor hem. Maar dat heeft Wolf nu wel gemaakt tot wie hij nu is.
Soms tijdens het lezen raakten ik in de war. Hoe weet de moordenaar bepaalde dingen, wat hebben die mensen gemeen, is het misschien iemand die zelf op de lijst staat, of is het een collega?
Al die vragen werden naarmate je verder het verhaal in ging ook beantwoord. Dit vond ik nogal heftig, maar ook geniaal gedaan.

De schrijfwijze is ook zo gedaan dat ik ook echt in het verhaal gezogen werd. Het was makkelijk, duidelijk en vooral spannend neergezet. Ik vind dat Daniel Cole hier wel een applaus voor verdient.

Zoals je boven aan kan lezen heb ik dit boek herlezen. Ik heb het vlak na de release gelezen, echter geb ik deel 3 "Wolven" nooit gelezen. Daarom vond ik het tijd om 1 en 2 te gaan herlezen zodat alles weer fris in mijn geheugen zit. Toen der tijd gaf ik het 5 sterren, dat geef ik het nu nog steeds.

Meer recensies van Chardonay