Verrassend einde !

ClnMs 11 augustus 2020
Erika is werkzaam bij de narcoticabrigade, om de georganiseerde misdaad te bestrijden. Bij het onderzoek naar drugsbaron Jason Baron, stuiten ze op het lijk van Jessica Collins. Ze is vermist vanaf augustus 1990, toen ze te voet naar een verjaardagsfeestje in haar straat ging. Erika denkt dat zij deze 'cold case' kan oplossen en vraagt haar job bij de dienst Moordzaken terug aan. We krijgen ook inzicht in de vreemde gezinssituatie van Jessica. De verschillende buren van Amanda komen aan bod en wat heeft Ouwe Bob hiermee te maken? Ook verschijnt Amanda Baker op het toneel, de voormalige inspecteur van deze zaak, maar zelfs als hevige alcoholiste krijgt ze door brigadier Crawford toch nog inkijk in het onderzoek van Erika.

Eindelijk komen we meer en meer te weten over Erika. Hierdoor krijg je ook meer het gevoel van een reeks, omdat er duidelijke referentie is naar de vorige boeken. We maken kennis met haar zus Lenka en ze krijgt zelfs gevoelens voor rechercheur Peterson. Robert heeft ook meer ruimte gelaten voor de personages uit te werken. Er is sprake van een verrassend einde. Ik heb genoten en ben benieuwd naar deel 4!

Je kan ook mijn andere reviews lezen op mijn blog: https://celinamaes.wixsite.com/alegria

Meer recensies van ClnMs