Aangrijpend familieverhaal

Cynthia 27 april 2019
In dit boek kijk je mee met 3 vrouwen: Safia, haar dochter Mariam en haar kleindochter Aya.
Elke vrouw heeft haar eigen gevoelens en geheimen en steeds beter leer je de geheimen mennen. Aan het eind van het boek komen de drie verhaallijnen op een mooie manier samen.

Na wat twijfelen ben ik begonnen in het boek. Normaal gesproken trekken boeken met verhalen uit andere langen en culturen mij minder, maar ik was toch erg nieuwsgierig naar het verhaal. Eenmaal begonnen was ik overtuigd.

Ik vond het een aangrijpend boek. Mooi om te lezen. Het leest makkelijk en ik kon me goed inleven in het verschillende pensonages. Vooral het einde van het boek heeft me aangegrepen. Zeker een verhaal dat nog lang blijft hangen. Een aanrader!

Meer recensies van Cynthia