Een hemels mooi boek

Danielle Gemmel 31 januari 2022
Het is zo mooi en intens geschreven, en toch zo eenvoudig om te begrijpen. Zowel een kind van vijf als iemand van tachtig kan er plezier aan beleven. Ieder haalt eruit wat hij kan begrijpen en waarmee hij aan de slag kan. Er staan zoveel goede raadgevingen in. Terwijl ik het las, betrok ik het op mijn leven en voelde mijn manier van denken al veranderen. Een hemels boek dat je een heel goed gevoel geeft. Dank je, Annemarie, om dit te schrijven. De tekeningen zijn zeker een meerwaarde. De combinatie van woord en beeld is heel waardevol.
Dit boek is een prachtig geschenk voor zowel groot en klein, die aan het vechten zijn met de uitdagingen in hun leven. Annemarie neemt je met dit boek bij de hand en begeleidt je doorheen je levensvragen. Ze biedt je een houvast om aan de slag te gaan met je ziekte, je diagnose of je problemen. Gewoon rustig nadenken over waar je met je leven heen wil.

Ik ga dit boek zeker nog cadeau geven aan verschillende mensen die ik een hart onder de riem wil steken.

Meer recensies van Danielle Gemmel