Satya

dirksboekenkast 12 november 2019
Satya of waarheid heeft bij mij veel emoties losgemaakt. Het begon met hoop dat het een spannend boek zou zijn. tot halfweg moeite gehad om het te lezen. Dit kan ook gelegen hebben dat het op werk ook wat drukker waren dus minder tijd. Halfweg kwam de klik en zat ik ineens op een rollercoaster en ging lezen weer vlotter. Gelukkig maar. Het onderzoek begint ook te vlotten en ik las nu ook vlotter. Het is niet het beste boek van Sterre maar ook , en daar ben ik blij om , ook niet het slechtste. Het is een heel goed boek . De personages zijn goed uitgetekend. De relaties van Diaz zijn boeiend ;) Ik ben eigenlijk blij dat Bas tot verleden hoort. Hoe beter de boeken hoe hoger de lat komt te liggen en dat soms een boek minder begint. Ik heb genoten van dit boek en van de boekenclub. Ik kijk al uit naar een volgend boek van Sterre, maar zou zeggen :neem je tijd.

4/5

Meer recensies van dirksboekenkast