Fijn, spannend boek!

Edwin Wassink 11 maart 2024
Inge Spaan heeft een origineel uitgangspunt gekozen voor haar thriller Schrikkeldag, namelijk schrikkeldag… Iedere vier jaar sterft er een inwoner van het dorpje Warchem op schrikkeldag. Een ongeluk of toch moord?

Als buitenstaander gelooft Aafke er niet zo in, maar na wat rare telefoontjes en onderzoek denkt ze dat ze zo maar eens het volgende slachtoffer kan zijn…

Dit is een heerlijk geschreven verhaal waarin van perspectief wordt gewisseld tussen Aafke en haar vriend Stef. De gebeurtenissen van Aafke vinden plaats in het heden, die van Stef in het verleden. Natuurlijk komt dit uiteindelijk samen aan het einde van het verhaal en kloppen de puzzelstukjes daarmee.

De personages zijn interessant en goed neergezet. Het verhaal boeit, kent een makkelijke schrijfstijl en geeft onderhuidse spanning. Dit is een boek dat je blijft lezen, je wil gewoon weten hoe dit afloopt.

Kortom, een fijn spannend boek. Schrikkeldag krijgt van mij vier sterren (⭐️⭐️⭐️⭐️)!

Meer recensies van Edwin Wassink