één van de toppers van dit jaar!

elinevandm 28 september 2019
Iets te verbergen is het eerste boek dat ik heb gelezen van Jo Spain. Ik was vooral nieuwsgierig geworden naar dit verhaal door de achterflap en door het opschrift op de omslag. “Zes buren, zes geheimen, zes redenen om Olive dood te wensen”. Echt een mooie samenvatting van alles dat er in het boek gebeurt.

Je wordt als lezer meteen meegtrokken in het verhaal en het is boeiend om telkens een stukje meer te weten te komen over de relatie die een bepaalde buur had met Olive. Er zijn veel mensen die een hekel aan haar hadden en mondjesmaat komen we te weten waarom. De schrijfstijl is enorm vlot en ook de hoofdstukken zijn goed ingedeeld. Elke buur wordt telkens bovenaan vermeld met zijn/haar betreffende huisnummer erbij.

Dit boek heb ik in een mum van tijd uitgelezen omdat het mij zo enorm aansprak. Iets te verbergen is voor mij één van de toppers van dit jaar die ik gelezen heb. Ik heb lang moeten wachten op nog eens een 5 sterren boek en bij deze heb ik dat zeker gevonden!

Meer recensies van elinevandm