Dit eerste boek zet al meteen de toon voor enkele vervolgdelen!

elinevandm 03 december 2019
Perfecte resten is de laatste tijd een echte hype geweest op meerdere boekensites. Meerdere thrillerliefhebbers hebben dit boek gelezen en het een goeie beoordeling gegeven op Hebban en/of Goodreads. Mij sprak dit verhaal ook aan en mede door de geslaagde cover besloot ik om mij er ook aan te wagen. Ik had al gelezen dat er bepaalde gruwelijke feiten aan bod komen en dit was inderdaad wel het geval.

We kruipen mee in het hoofd van de dader en leren zijn motieven kennen om meerdere vrouwen te ontvoeren en te vermoorden. Het boek bevat geloofwaardige personages, maar hier en daar zijn er enkele puntjes die me storen. Zo onder meer de scènes op het laatste kwamen me weer ietwat te toevallig voor en leiden te makkelijk tot de oplossing. Hoe alles uitkomt en afgehandeld wordt, stoot me wat voor de borst. Buiten die kleine puntjes gerekend was dit zeker een goed boek dat ik graag gelezen heb.

Ik ben benieuwd hoe het tussen Luc en Ava verder zal evolueren en ben dus zeker wel nieuwsgierig naar een tweede deel. Voor dit eerste stuk geef ik een score van 4/5.

Meer recensies van elinevandm