Prachtig verhaal met een lach en een traan

EMBV 01 augustus 2020
Het boek vertelt het verhaal Joel en Callie. Joel ontmoet Callie in het café waar ze werkt en ze voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken. Joel is bang om met iedereen betrokken te raken, omdat hij dromen heeft over zijn dierbaren die uitkomen. Joel kan zijn aantrekkingskracht met Callie niet onderdrukken en ze beginnen te daten. De romance tussen Callie en Joel is zo ontroerend en je hoopt als lezer op een gelukkig einde. Maar als Joel over Callie droomt, zal dat hun relatie veranderen.

Dit is een van die boeken die wat tijd nodig heeft na het lezen. Het houdt je echt even bezig. Een prachtig liefdesverhaal met hartverscheurende momenten. De auteur is erin geslaagd om alle angst en emotionele onrust die de personages doormaken op de juiste op te bouwen en zo de aandacht van de lezer tot het eind vast te houden. Alle beschrijvingen van de natuur die als een rode draad door het verhaal lopen en een belangrijke rol speelden in veel cruciale scènes waren ook zeer beeldend beschreven.

Het is een soort roman van hoofd versus hart, en een die je ook aan het denken zet. Hoe zou jij reageren? Het leert ons een belangrijke les om je leven te leven en ik was blij om te zien dat zowel Joel als Callie dat deden. Een prachtige roman, een echte aanrader! Mis dit hartverscheurende verhaal niet!

Meer recensies van EMBV