Spijt dat deze reis ten einde komt.

Emdeke 01 december 2021
Dit boek is niet alleen het slot van de trilogie, het is ook veruit het dikste en beste deel v/d trilogie. Ik heb echt genoten van de wendingen, de gevechten, de voetnoten, de stille scenes en de erotische stukken, alsmede van de laatste bladzijden door de schrijver zelf. Hier ga ik nog lang van genieten en met veel bewondering aan terugdenken! PS Hoe geniaal moet je zijn om je eigen boeken niet alleen in het verhaal te smokkelen, maar om ze dan ook nog een hoofdrol te geven! En dan te bedenken dat het hoofdpersonage zo tegen alle regels in gaat. Ze is slecht, ze vloekt, ze moord, ze rookt en drinkt en ze gaat los met met relaties en sex. En toch hou je onvoorwaardelijk van dit personage en leef je echt met haar mee in deze godenstrijd.

Meer recensies van Emdeke