Voorspelbaar; Maan krijgt 3 sterren!

Eemleestenschrijft 12 oktober 2020
Maan is het vijfde boek van de 7 Zussen-reeks van Lucinda Riley. Het gaat over Tiggy (Taygete), het meest spirituele zusje, die in haar zoektocht naar haarzelf en haar afkomst terecht komt in de Schotse Hooglanden en in Granada, het hart van Andalusië. Het boek leest net zoals de voorgangers heerlijk weg. Maar eerlijk is eerlijk; de plotwendingen zijn voorspelbaar. Ondanks dat voel je dat Lucinda Riley er veel liefde en research in heeft gestoken. Natuurlijk ga ik het volgende boek "Zon" lezen, maar eerst iets anders. Om dan terug te keren naar het lekkere vertrouwde Riley-snackje. Zie het als pepernoten die in september in de supermarkt liggen. Je wilt het toch, ook al weet je precies wat je kunt verwachten. En daar is ook niets mis mee.

Meer recensies van Eemleestenschrijft