een heerlijk spannend verhaal

Enita 21 november 2023
Een schrijver die al lang op mijn wensenlijst staat om te lezen is Juan Gómez-Jurad. Alles Brandt is dan ook het eerste boek dat ik van hem lees.
Aura Reyes zou fraude hebben gepleegd en geld hebben witgewassen bij haar oude werkgever, bankier Ponzano. Echter is ze onschuldig en dan verliest ze plotseling haar geduld in een dure winkel. Voor dit vergrijp komt ze een nacht in de cel te zetten. Hier ontmoet ze Mari Paz, een vrouw die ooit in een legioen zat en ook al veel heeft meegemaakt. Mari Paz wil Aura helpen om wraak te nemen. Hiervoor schakelen ze ook Sere in, die ook flink benadeeld is door Ponzono. Samen komen ze tot een plan. Echter pakt het anders uit dan verwacht en moeten ze alle riemen bijzetten.
Het is een heerlijk spannend verhaal dat leest als een trein en niet zou misstaan als een heerlijke actiefilm. Dit boek heeft mijn nieuwsgierigheid naar de andere boeken van Juan Gómez-Jurado alleen maar groter gemaakt. Een echte aanrader dus.

Meer recensies van Enita