Lezersrecensie

Queen ~ Olivia Lewis

Queen ~ Totale Chaos
Olivia Lewis

Dit is het eerste deel uit de nieuwe serie van Olivia Lewis. Hiervoor heeft ze de 4 delige serie geschreven King. Hier in leren we de familie King kennen en hebben we kennis gemaakt met Luci, Benjamin en zijn broer Joshua en de rest van de grote familie King. Ze hebben aardig wat meegemaakt in deze serie en dat we nu een vervolg krijgen over hun dochter Sophia is echt een feestje. Sophia is Luci’s dochter uit haar eerste huwelijk met Benjamin. Ze heeft natuurlijk Luci haar genen geërfd en dat betekent dat dit boek net zo heerlijk geschreven is als de vorige serie, vol humor, spanning, steamy scenes en een heel sterk verhaal.

In dit eerste deel leren we Sophia als een 20 jarige student kennen. Ze zit op de Wester, ROC afdeling creatieve industrie en doet daar de richting Urban dans. Ze danst het liefste de hele dag en heeft veel plezier op school met haar vriendinnen. Ze heeft een vaste groep vriendinnen met wie ze danst en haar vriendje Mason is haar vaste danspartner.
Ze heeft net als Luci behoorlijk last van ADHD en heeft echt haar medicatie op tijd nodig. Dat is nogal een uitdaging voor iemand met een chaotisch hoofd, zoals ze het zelf ook zegt. Ze vlogt veel en laat in vele filmpjes haar dans talent zien aan de wereld. Sophia heeft zeer veel volgers en haar filmpjes zijn erg populair.

Haar creatieve talent word opgemerkt door leraar Scott, en hij haalt haar over om bijlessen te gaan nemen. Die bijlessen leren haar ook om uit haar schulp te kruipen en juist in te laten zien wat ze nog meer kan buiten haar dansen. Ze is zeer talentvol en heeft net dat zetje nodig in de juiste richting. Die krijgt ze van Scott, die ze steeds beter leert kennen. Meneer Blauwoog is namelijk wel erg leuk.

Wat ik erg leuk vind in dit boek is dat er zoveel muziek in wordt gebruikt, het is zo mooi sfeer bepalend en voegt veel toe aan het verhaal. Je krijgt helemaal de sfeer mee en je hebt meteen het liedje in je hoofd zitten.

Dat een steamy romance een boek kan zijn met een echt goed verhaal laat Olivia Lewis maar duidelijk zien. Er zitten weer meerdere lagen in, het draait niet alleen maar om de seks scenes. Die echt goed zijn beschreven zonder ordinair te worden. Olivia heeft het talent om je te laten lachen, huilen en dan weer mee te slepen in het verhaal, wat zo levendig is beschreven dat je het echt ziet gebeuren.

Ik kan echt niet wachten tot het volgende deel klaar is. Dit verhaal leest zo lekker weg en schreeuwt om meer. Ik heb al gehoord dat alle 3 de delen dit jaar gaan uitkomen, echt een feestje!

Dit boek krijgt een dikke 5 sterren van mij.

Esther Books & More.

Queen ~ Totale Chaos