Heerlijk nieuw boek van Marijke

Elk boek wat ik lees van Marijke voelt aan als een cadeautje, het is nooit teleurstellend. Dit boek ook, het houd je vast vanaf de eerste bladzijde. Het boek gaat over Holly, een leuke meid die denkt dat ze alles op de rit heeft, een leuke baan in het onderwijs en staat op het punt om te gaan trouwen met John. Haar wildebras jaren achter zich gelaten en leeft nu het perfecte leven zoals word verwacht van de buitenwereld. Ze wil zich gaan verloven met John tot dat ze er achter komt dat ze al 10 jaar is getrouwd met Charlie. Ze zijn toen in een opwelling getrouwd in Las Vegas en wisten niet dat het bindend was. Ze zijn elkaar daarna vrij snel uit het oog verloren. Nu 10 jaar later moet ze er voor zorgen dat ze is gescheiden voordat ze gaat trouwen. Dat gaat niet helemaal soepel om het maar eerlijk te zeggen.
Ik heb in een deuk gelegen om de ouders van Holly. Heerlijke hippy mensen die alles uit het leven hebben gehaald en nog doen. Haar vader is kunstenaar en heeft de meest geweldige opmerkingen af en toe. Tijdens het lezen van het boek merk je dat Holly zich niet helemaal gelukkig voelt, maar je kan er niet helemaal de vinger op leggen. Het boek blijft spannend tot de laatste bladzijde wat het alleen nog maar een beter verhaal maakt. De zomerse sfeer, de strandtent, het surfen, het strand en onderliggende spanning tussen de personen maakt dit absoluut mijn favoriete vakantie boek dit jaar!
5 sterren voor deze heerlijke roman!

#recensie #roman #nieuwboek #lasvegas #trouwen #marijkevos #aanrader #boekentip

Meer recensies van Esther’s Books and More