Genieten van het tweede deel van Olivia Lewis

Olivia Lewis ~ Uitdaging
Olivia Lewis Bookpage
Is het tweede deel uit de Prinsess serie.

Wat een goed boek is dit deel weer. We leven mee met Ivy, een stoere biker chick die een nogal ingewikkeld liefdes leven heeft.
In deel 1 lezen we dat ze met Ivy met Jake gaat. Jake is een echte badboy, compleet met motorclub en bijbehorende garage Last Resort. De twee hebben al aardig wat achter hun kiezen op hun jonge leeftijd. Ivy ziet op een dag Jake samen met Sabrina de motorclub uitlopen en daar denkt ze meteen van alles van. Op dat zelfde moment word de club belaagd door vijanden van Jake en worden Ivy en haar moeder het slachtoffer van een aanslag.
Ivy moet een beslissing nemen wat ze verder met haar leven wil, met Jake doorgaan of niet? Jake raakt helemaal in paniek door de beslissing van Ivy, en gaat er vandoor op z’n motor.
Sem is een oude bekende van Ivy, die een grote steun is op het juiste moment...

We lezen ook hoe het verder gaat met Sophia, de zus van Ivy. Ze is pas geleden moeder geworden van Skye maar dat gaat bepaald niet over rozen. De roze wolk is ver te zoeken in het gezin van Sophia en Scott.

De humor in de boeken is zo leuk, Olivia kan dat zo goed omschrijven, hoe chaotisch deze grote familie kan zijn.
Ook worden de zwaardere onderwerpen niet vermeden en is het boek ook erg spannend. Vooral door de afwisseling van de spicy momenten naar de heftige gebeurtenissen en gesprekken is het een heel goed boek geworden.
Maar damn wat een cliffhanger weer!!! Ik noem Olivia niet voor niets de Queen of Cliffhangers. Want dit is er ook weer eentje die niet mals is. Kan niet wachten tot deel 3 uitkomt in Maart.
Boek krijgt uiteraard weer 5 sterren.
Bedankt Uitgeverij De Fontein voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Esther’s Books and More