Heerlijk steamy vervolg op Sophia’s verhaal.

Wat een heerlijk boek is Queen 2 van Olivia Lewis.

Ik had de eer om het boek al eerder te kunnen lezen. En Queen Olivia overtreft zichzelf opnieuw met dit boek. Het verhaal is erg spannend in de meest breedste zin van het woord. Sophia is van school gestuurd in deel 1 en dit deel krijgt dat nog een flink staartje. De relatie met Scott gaat niet over rozen en ze krijgen met aardig wat hobbels onderweg te maken. Hoe gaan ze daar beiden mee om als hun relatie aardig onder druk komt te staan? Zoals iedereen een beetje weet is de familie King een heerlijk warm gezin en tijdens het lezen krijg je heel goed die warme sfeer mee. Olivia gaat goed in op de problemen die Sophia meemaakt en werkt erg goed de karakters uit. Je snapt helemaal waar Sophia doorheen gaat een waarom ze bepaalde keuzes maakt. De muziek die tijdens dit boek aan bod komt geeft het boek een perfecte sfeer mee en het is erg fijn om de spotify lijst te luisteren tijdens het lezen. (Link staat op de pagina van Olivia Lewis).
Kortom een echte aanrader van een heerlijke steamy roman met een zeer goed verhaal.
Dit boek krijgt 5 sterren.

- dit deel kan je niet los lezen, het is aan te raden eerst de King serie te lezen en dan Queen 1.

#steamyromance #olivialewis #sophiaking #lekkerlezen #aanrader #king #queen

Meer recensies van Esther’s Books and More