Heerlijk verhaal van deze geweldige familie

Ken je dat, dat je dolgraag het einde van het verhaal wil weten, maar toch eigenlijk ook weer niet omdat je weet dat het dan is afgelopen… Zo is dat echt met deze geweldige serie van @olivia_lewis_bookpage Het liefste lees je het in een keer uit, maar je wilt er ook zo lang mogelijk van kunnen genieten.
Want wat een heerlijk warm bad is deze gekke, komische, hectische, ingewikkelde, chaotische, maar vooral lieve familie. Ik heb ze allemaal in mijn hart gesloten. En ben echt dolgelukkig dat Olivia heeft aangekondigd dat er een vervolg komt met Olivier’s verhaal!

Dit is het laatste deel uit de Princess serie: Samen. We volgen het verhaal van Ivy die de afgelopen delen aardig wat voor haar kiezen heeft gehad. Ze houd van motoren en is een echte rockchick. Ze heeft gevoelens voor Jake, maar het is nogal ingewikkeld allemaal. Iets met motorclubs en familie banden. Het vorige deel eindigde heel heftig met een ongeluk en nu lezen we hoe het met Ivy verder gaat. Ze heeft een gebroken hart en zit er helemaal doorheen. Ze heeft een lichtpuntje en daar houd ze zich stevig aan vast. Ik kan geen spoilers vertellen natuurlijk maar ik kan je zeggen dat hoofdstuk 11 echt met een lach en een traan is geweest. Zo goed omschreven en je ziet het hele gebeuren gewoon voor je!
Het verhaal is goed gevuld met de nodige dosis humor en heerlijke steamy scènes. Maar ook de nodige spanning en een moment met klamme handjes en tranende ogen. In de perfecte manier afgewisseld en beschreven zoals alleen Olivia dat zo goed kan.

Meer recensies van Esther’s Books and More