spannend tot de laatste bladzijde

Verborgen Tralies ~ Melissa Skaye

Vorige week is deel 7 uitgekomen van de VT serie. Ik was uitgenodigd bij de boek presentatie omdat ik een rolletje had gewonnen in dit nieuwe boek. Bij de boek presentatie kreeg ik als eerste het boek overhandigd en dat had ik totaal niet verwacht! Zo leuk om mee te maken dat ik een rolletje gekregen had, maar een nieuw boek als eerste overhandigd krijgen vond ik zo bijzonder en lief! Ik ben dezelfde avond meteen begonnen met lezen, en werd direct het verhaal in getrokken om mij niet meer los te laten.
Het verhaal gaat over Aisha Vermeulen, de vriendin van rechercheur Luca Borra. Ze verdwijnt vanuit Hoorn, als ze vanaf haar werk naar huis wil gaan. Ze komt die avond nooit thuis, waar haar vriend en 2 kinderen op haar wachten voor het avond eten.
Sanne Philips is de collega van Luca en probeert hem natuurlijk te helpen zijn geliefde terug te vinden. Ook goede vriend Will de Jager, een paragnost, probeert met alles wat in zijn macht ligt te helpen.
Aisha is ruim 4 jaar vermist en alle sporen lopen dood. Luca is ondertussen in een zware depressie beland.
Op een dag komt er ineens een man met misschien een tip, een kleine aanknoping, een man had haar misschien ergens gezien, 4 jaar terug, dat wel, maar misschien kunnen ze er toch wat mee. Sanne bijt zich er meteen in vast. Een sprankje hoop voor iedereen.

Het verhaal is vanaf pagina 1 spannend, het begint in een soort dagboek maar je hebt geen idee van wie en wat ze nu precies bedoelt. Je leest het verhaal vanuit verschillende perspectieven wat goed weg leest. De hoofdstukken zijn niet te lang en houd je geboeid omdat je wil verder lezen hoe het verhaal zal lopen. Er zitten verschillende stukken in het boek waarvan mijn nekharen overeind gingen staan.
Tot en met de laatste bladzijde houd dit verhaal je in de greep.

Het stuk waarin mijn personage voorkomt is erg leuk om te lezen, ik had echt geen idee van te voren hoe het verhaal zou lopen of waar het over zou gaan. Wat ik erg leuk is hoe Melissa mij heeft omschreven, zoals de kleur van mijn ogen.
Ik kan er echt verder niets over vertellen, jullie moeten het zelf gaan lezen! Het leuke is dat ‘ik’ een echte reizigster ben in Schotland, waar ik ook heel graag kom. Maar zeker nooit in deze situatie verzeild hoop te raken.

Deze top thriller krijgt van mij 5 sterren.

Meer recensies van Esther’s Books and More