Van Chanel naar flanel

Femleest 28 augustus 2019
Wanneer Jennifer besluit om toch maar niet te trouwen, laat ze Terence staan bij het altaar. Samen met haar zus besluiten ze de dure Dior jurk te verkopen en van het geld vliegtickets te kopen om naar haar oom Charlie in Canada te gaan. Haar zus kan door omstandigheden niet mee en Jennifer besluit alleen te gaan. De hereniging met haar oom is alleen anders dan ze had verwacht. Toch besluit ze om te blijven, want Rainbow Lake heeft meer voor haar in petto dan ze denkt.

In het boek gebeurt er van alles, zo is het lekker dramatisch en romantisch daarnaast komt erĀ  zelfs een beetje spanning in voor. Ondanks dat is het toch een heerlijke feelgood, Marijke wist mij zeker te verrassen met dit verhaal. Ik ben erg benieuwd naar haar andere boeken.

Meer recensies van Femleest