Het draait allemaal om geloofwaardige misleiding

foxlake1 08 juli 2022
Het verhaal gaat over schrijversechtpaar Lisa en Cameron Murdoch. Hun boeken worden niet meer zo goed verkocht.Het zoontje van Lisa en Cameron verdwijnt.Ontvoerd of weggelopen?
Als Cameron Zach s’avonds naar bed brengt zegt Zach dat hij weg gaat lopen omdat hij boos is op iets wat overdag gebeurd is.
Zach is een moeilijk hanteerbaar kind en Cameron zegt dat hij dan maar weg moet lopen maar dat hij dan niet moet vergeten om eten mee te nemen.
Als Cameron de volgende ochtend Zach wil roepen is deze verdwenen.Lisa is hierdoor helemaal over haar toeren.
Het verhaal wordt deels verteld vanuit Cameron en Meneer Stel dat, een stem in het hoofd van Cameron en deels vanuit de rechercheurs die de zaak behandelen.
Het boek maakt heel erg duidelijk hou kort de lontjes tegenwoordig zijn bij de mensen.
Ook ziet men wat sociale media kan veroorzaken.
Het echtpaar wordt al direct als daders gezien omdat ze tijdens een interview weleens hebben gezegd dat zij over alle onderwerpen kunnen schrijven.
Wordt Zach gevonden en hoe verloopt de zoektocht voor Lisa en Cameron?

Dit boek heeft een onderwerp waarover niet zo vaak geschreven wordt.
De schrijfstijl is prettig en duidelijk. Ik kon het boek niet wegleggen.

Meer recensies van foxlake1