Klassieker!

K3V1N 15 augustus 2019
Dit boek bevat alles wat je van een verhaal als deze zou mogen verwachten. Ondanks dat dit een van de bekende klassiekers is, had ik deze nog niet gelezen. Ik ben heel erg blij dat ik dat nu wel heb gedaan.

Het verhaal volgt Jim Hawkins die samen met zijn moeder in herberg "Admiraal Benbow"woont in een stadje aan de zee. Als piraat Bill die een klant is in de herberg een schatkaart achterlaat na zijn overlijden gaat Jim op avontuur om de schat te vinden. Het is in korte hoofdstukken geschreven en na elk hoofdstuk wil je weten wat Stevenson nu weer in petto heeft voor Hawkins en co. Ik had het boek dan ook redelijk snel uitgelezen.

Mocht je nog geen kennis hebben gemaakt met deze klassieker dan is hij met harte aanbevolen.

Meer recensies van K3V1N