Doel van het boek komt hard aan

K3V1N 27 november 2019
Dit boek heb ik tot me genomen in de vorm van een luisterboek dat tot in de perfectie word vertolkt door de schrijver zelf. Het verhaal gaat over een man met dementie die langzaamaan erger word. Gedurende het hele verhaal had ik constant medelijden met de hoofdpersoon.

Ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk en vermoeiend het moet zijn om voor deze mensen te zorgen en/of samenleven. Aan de andere kant is het ook heel verwarrend voor de mensen die met deze ziekte leven en de problemen die de verzorgers hebben moeilijk kunnen plaatsen. Je ziet mensen om je heen geïrriteerd worden en weet echt niet waarom. Het zou mij echt verschrikkelijk lijken.

Het boek is verder niet dik en redelijk snel uit te lezen. Voor mij was het zeker de moeite waard. Een dikke aanrader dus! (mocht het kunnen kijk dan of je het luisterboek kan scoren!)

Meer recensies van K3V1N