Geweldige VT6

Knap, want het blijft genieten met de VT-thrillerserie. Ook in het zesde deel Verzwegen Trauma laat Melissa Skaye zien dat ze intelligente verhaallijnen ontwikkelt en oog heeft voor de reële psychologische onderlagen van haar personages. Het boek is wederom goed opgebouwd en de ontwikkelingen houden je als lezer lang in het ongewisse. Het maakt het extra spannend dat er meerdere vraagstukken een rol spelen. Goed en origineel plot; het boek zit echt goed in elkaar. Het boek begint wat neerslachtig, maar ja, je kunt er ook niets leuks van maken als het gaat om slachtoffers die geen gebruik meer van hun benen kunnen maken. Origineel om Wil en zijn geschiedenis via dagboekfragmenten meer centraal te stellen in dit deel. Ik heb het boek in een ruk uitgelezen.

Drie slachtoffers, die allen wakker werden met de afgrijselijke ontdekking dat hun onderbenen ’s nachts geamputeerd zijn. Een moord op een vrouw. De eerdere dood van de vrouw van Wil de Jager. Allen zaken waar Sanne zich met hulp van Luca en haar team in vastbijt. En bij deze zaken blijft het niet. Er komen meer geheimen naar boven. Qua opbouw kan Melissa meteen door naar deel 7 en ik kan niet wachten! (Ook prima los te lezen.)

Meer recensies van Heleen van der Velde