hetezelsoortje 23 juli 2021
Joan heeft het prima voor elkaar: een man, twee kinderen en een fijn huis. Totdat haar man dood gaat en die eikel haar bedolven in de schulden achterlaat. En niet alleen schulden bij een reguliere bank…
- - -
De Weduwe is het eerste deel van de schuld-serie van Sanne van Ooijen. Eerder las ik van haar de keerpunt-serie, waar ik erg enthousiast over was. Positief aan dit boek is zeker het karakter van Joan. Hoewel ze in de jaren ervoor nogal naïef is geweest, profileert zij zich als een enorme sterke vrouw in tijden van crisis. Een vrouw die zich niet op haar kop laat zitten, dat kan ik wel waarderen! De Weduwe is eigenlijk min of meer een Nederlandse versie van series als de Mount-trilogie (Meghan March). Ik ben benieuwd naar deel 2!

Deze serie bestaat uit vier delen: De weduwe, de strijd, de organisatie en de familie.

Meer recensies van hetezelsoortje