hetezelsoortje 12 oktober 2021
Vuistregel: eerstejaars brengen te veel drama. Dat vermindert niet per se de kansen, John Logan neemt het er van als ijshockeyer van Briar. De laatste tijd loopt dit nogal uit de hand. Door zich op andere vrouwen te richten, probeert hij de vriendin van zijn beste vriend uit zijn hoofd te krijgen. Zo richt hij zich ook op Grace, een eerste jaars…
- - -
De fout is het tweede deel in de off campus serie van Elle Kennedy. Het verhaal wisselt af tussen perspectief van Logan en Grace. Logan de player, met een crush op Hannah, de vriendin van zijn beste vriend en huisgenoot Garret. Grace echt nog een groentje, zonder ervaring op seksueel gebiedt en eigenlijk in de no-go-zone van Logan. Het boek is vol humor en drama, wat maakt dat het gemakkelijk leest en ik tijdens het lezen soms hard op moest lachen. De rol van Garret en Hannah had wat mij betreft sterker weg gezet mogen worden. Zij hebben veel invloed op het verhaal van Logan en Grace, maar zijn weinig actief in beeld.

Meer recensies van hetezelsoortje