heerlijk

hetezelsoortje 01 juli 2021
Graham heeft een bar in een toeristisch dorpje in Alaska. Het probleem: hij heeft een hekel aan toeristen. Behalve Zoey, zij is anders. Zoey is twee weken in Alaska, haar droom waar ze jaren voor gespaard heeft. Ze wil zo veel mogelijk er uit halen, maar alles lijkt in duigen te vallen…
- - -
Droomvakantie is het eerste deel van de Moose Springs serie. Alleen al door de omgeving die omschreven word en het woord ‘vakantie’ ben ik al om. Ik snap heel goed dat dit bovenaan het lijstje van Zoey staat, bij mij staat het ook hoog!! Het verhaal zelf is niet heel verassend. Het is een leuk, vlot verhaal met wat humor tussendoor en een voorspelbaar einde. Gewoon feelgood at it’s finest. Wel is het karakter van Graham wat onnatuurlijk, van intense haat voor toeristen naar bijna obsessief naar Zoey – ook een toerist. Ook ben ik nog wel meer benieuwd naar de perikelen van het dorp. Daar zit volgens mij ook nog een heel verhaal. Hopelijk komt dit in het tweede deel sterker naar voren.

De Moose Springs serie bestaat uit drie delen, namelijk: droomvakantie, droomman en droomuitzicht.

Meer recensies van hetezelsoortje