hetezelsoortje 27 oktober 2021
Dean Di Laurentis doet wat hij wil, wanneer hij dat wil. En dat bevalt hem prima. En hij is de grootste mannelijke slet van de campus. Wanneer Allie een weekend in de kamer van zijn huisgenoot komt logeren om zich te verstoppen voor haar ex, krijgt Dean de mededeling dat hij niets met haar mag proberen. Allie blijkt daar een andere mening in te hebben…

- - -

Het einde is het derde deel in de off campus serie van Elle Kennedy. Dean is de huisgenoot van Garret en Logan en de grootste slet van allemaal. Allie is de beste vriendin van Hannah, vriendin van Garret (deel 1). Bij de eerdere boeken gaf ik al aan dat humor een sterke kant is van Elle, daarin blinkt dit boek wel echt uit. Helaas is dit boek ook het deel met de meeste niet-relevante seksscènes en zit er wat minder diepgang in. Dit boek is wederom precies wat je er van verwacht: humor, drama en een happy ending (op meerdere manieren).

Meer recensies van hetezelsoortje