hetezelsoortje 14 juli 2021
Nieuwe naam, nieuw haar en een nieuwe stad. Allie wil op Woodshill University een nieuwe start maken en zich los maken van haar ouders. Na een moeizame zoektocht vindt ze een kamer bij Kaden. Een jongen die er alles aan doet om iedereen (emotioneel) op afstand te houden en eigenlijk geen vrouwelijke huisgenoot wil…
- - -
Begin again is het eerste deel van de Again serie. Een heerlijk vlot, humoristisch verhaal met meer dan genoeg drama. Het verhaal deed mij denken aan een kruising tussen de After-serie van Anna Todd en de boeken van Laura Kneidl (Verlies me, niet. en Raak me, niet.). Maar dan wel net iets minder complex / fucked up karakters. Wat ik ook leuk vind aan dit boek: er zit weer een spotify afspeellijst bij!

Deze serie bestaat uit drie delen: Begin again, trust again en feel again.

Meer recensies van hetezelsoortje