Subtiel en goed opgebouwde YA-thriller met een aangrijpend en schokkend einde

Hilda Spruit 31 juli 2021 Auteur
In deze subtiel opgebouwde YA-roman laat Susanne Koster maar weer eens zien dat het schrijven van psychologische romans haar in het bloed zit. Het hele verhaal door prikkelt de auteur je onderhuids om erachter te komen hoe het nu echt in elkaar steekt. Je gokt, je gist, je wilt het weten! Ik ga niets over de inhoud verklappen, maar wil wel kwijt dat ik het telkens erg moeilijk vond om het boek weg te leggen, je zal het allemaal maar meemaken! Bij mij blijft het verhaal in ieder nog lang hangen.
Achterin het boek staan een aantal links naar informatiebronnen. De grote hoeveelheid research die de auteur heeft gedaan, maakt het verhaal nog levendiger. Het is simpelweg weer een echte Susanne Koster, met de bijzondere en zeer fijne schrijfstijl waaraan men haar meteen herkennen kan. Ik wacht met smart op het volgende boek van deze auteur!

Meer recensies van Hilda Spruit