Spannend tot de laatste bladzijde!

Hilda Spruit 11 oktober 2019 Auteur
Dit is het eerste boek dat ik van Karin Hazendonk las. Normaal lees ik geen thrillers, maar dit boek greep mij vast vanaf het eerste hoofdstuk en werd zo spannend dat mijn man het iedere avond van mijn gezicht moest plukken. Niet weg te leggen dus. Ik had het dan ook binnen no-time uit en aan het eind moest ik toch wel even slikken. Ik heb nog teruggebladerd om het zeker te weten, maar het was toch echt zo.
Het verhaal leest heel fijn, Karin heeft een prettige, zeer toegankelijke schrijfstijl. Ze schrijft alsof ze nooit anders heeft gedaan. Mooie verhaalopbouw, karakters zijn goed uitgewerkt, je leeft met ze mee, gekrulde tenen af en toe. Karin weet de spannende scenes erg goed neer te zetten, je ziet precies voor je wat er gebeurt, maar of dat steeds even leuk is … Er was zelfs een moment waarop ik hardop zei: 'Verdomme, ga dan even kijken!' Een dikke aanrader wat mij betreft en ik ga zeker nog meer boeken van deze auteur lezen.

Meer recensies van Hilda Spruit