Een gruwelijk goede thriller!

issie_books 22 mei 2024
Juiste tijd, juiste plaats maar toch ging het gruwelijk fout. Amelie wordt op een ochtend wakker in de kelder van een onbekend huis. Ze is ontvoerd, maar waarom en door wie? Ze heeft geen idee. Ze weet alleen dat ze door een man met een gruwelijk masker van haar fiets getrokken is.

Wat een gruwelijk goede thriller! Tijdens het hele boek voel je gewoon de spanning. Het psychopaat stuk is zo goed geschreven dat je bijna zou denken Angelique zelf psychopaat is. Is ze niet hoor. En dan dat einde, gewoon fenomenaal! Mijn mond viel gewoon open, wat een plottwist. Ik zat niet eens in de buurt qua dader. Er zijn heel veel verdachten in het boek en de vraag is wie kan je vertrouwen als je zelfs de politie niet meer kan vertrouwen. Alleen het stukje over epilepsie vond ik iets minder, vond dit een beetje ongeloofwaardig. Het boek is niet geschikt voor tere zieltjes want het is een zeer heftige thriller, sommige stukken zijn een beetje horrorachtig. Een aantal gebeurtenissen zijn een beetje onwerkelijk maar weet je dat mag helemaal in een boek.

Wil je heerlijk kunnen gruwelen bij een boek waarin je niet meer kan stoppen ga dan vooral dit geweldige boek lezen. Het plot is sterk, origineel, zo goed beeldend beschreven en gewoon een geweldig thriller einde! Echt een van de beste boeken die ik in 2024 heb gelezen!

Meer recensies van issie_books