Zin in de zomer

issie_books 14 april 2024
Liefde van je leven is geschreven door Yvonnne Hooge. Het verhaal gaat over Jolijn. Jolijn is een beetje cynisch over de liefde. Maar moet van haar baas een festival organiseren voor single mensen aangezien zij de enigste single vrouw is binnen het bedrijf. De singles kunnen dan op het festival hun grote liefde ontmoeten en Jolijn als single weet toch precies wat singles willen. Dit doet Jolijn samen met Veerle haar over romantische collega. Twee totale verschillende persoonlijkheden als dat maar goed gaat?

Je wordt helemaal meegetrokken in het verhaal in en wilde daardoor gewoon niet meer stoppen met lezen. Ook is het evenement zo beeldend beschreven dat je er gewoon meteen heen wil. Super leuk zijn de personages uitgewerkt, fijn hoe Veerle en Jolijn zo van elkaar verschillen. Jolijn is een nuchter iemand die streeft naar perfectie en wil alles onder controle hebben op het festival, eigenlijk is ze de perfecte persoon om te volgen in dit verhaal.

Wat een heerlijke vlotte, humoristisch en heerlijke feelgood die ervoor zorgt dat je nog meer zin krijgt in de zomerse festivals met lekker eten. Dit verhaal was een schot in de roos voor mij.

Meer recensies van issie_books