Een heerlijk verhaal over de negentiende eeuw

issie_books 11 juni 2024
Perfect & imperfect is geschreven door Linda Babel. Het seizoen staat voor de deur en lady Madeline Williams maakt haar entree in de Londense society. Madeline Williams is één van de zussen van Williams die we in Rozen & Azijn hebben leren kennen. Ze wordt begeleid door haar strenge tante Ethel, die ervoor wil zorgen dat ze de perfecte man krijgt. Maar dan krijgt Madeline oog voor de verarmde lord Maxwell Livingstone, een hondenfokker met een vreemd uiterlijk. Maar perfect & imperfect dat kan nooit de perfecte match zijn, toch?

Wat een heerlijke beeldend tussendoortje! Tijdens het lezen waan je je helemaal in de negentiende eeuw. De personages zijn allemaal zo leuk en de verhaallijn is gewoon heerlijk om te lezen, gewoon perfect gedaan. Het enigste imperfecte is het eten en drinken dat een tikkeltje karig uitgewerkt is. Graag had ik wat meer gelezen over welk eten en drinken ze hadden bijvoorbeeld tijdens het bal scones of perfecte taartjes. Super ook hoe de Engelse toch wel tikkeltje droge humor erin zit.

Een heerlijk verhaal over de negentiende eeuw waar je weer een paar uur heerlijk mee kan onderdompelen. Een echte aanrader voor fans van Bridgerton.

Meer recensies van issie_books